Teslimat ve İade

İADE VE İPTAL
(Satışda sizinle olan Bipos, İade Sürecinde de Sizin Yanınız da)
 İade işlemini nasıl yapabilirim?
Siparişinizi iade edebilmek için; “HESABIM” sayfasından “SİPARİŞ GEÇMİŞİM” kısmına girerek iade etmek istediğiniz
ürünün bulunduğu satırda iade linkine tıklayınız karşınıza gelen sayfada ki formu eksiksiz doldurarak göndermeniz
yeterlidir. Takıldığınız veya sormak istediğiniz konuları destek@bipos.com.tr adresine bildirebilirsiniz.
Ürünü ve faturasını ATAKÖY 7-8- 9-10. KISIM MAH. ÇOBANÇEŞME E-5 YANYOL No:22/2 B-BLOK D:215 K:11
BAKIRKÖY/İSTANBUL adresine kargo ile göndere bilirsiniz.
İade ürünü hangi adrese göndermeliyim?
ATAKÖY 7-8- 9-10. KISIM MAH. ÇOBANÇEŞME E-5 YANYOL No:22/2 B-BLOK D:215 K:11 BAKIRKÖY/İSTANBUL
adresine kargo ile göndere bilirsiniz.
Ücretsiz iade hakkı 100 TL ve üzeri alışverişler de geçerlidir.
Siz müşterilerimize piyasa da en uygun fiyatları sunsakta düşük kar marjı ile yaptığımız satışların iadelerin de
oluşabilecek zararı önlemek adına ücretsiz iade hakkını 100 TL ile sınırlandırdık.
100 TL altında ki alışverişlerden gelen iadeler teslim alınmamaktadır.
Anlayışınız için teşekkürler.
İade Teslim Alım Süreci
İade Ettiğiniz Ürün elimize ulaştığında, ürünün iade Uygunluğu kontrol edilir.
Kontrollerde Onay alınan ürün(ler) için ücret iade süreci başlar.
İade ürünümün geri ödemesi ne zaman olacak?
İade Ürünü tarafımıza ulaştığı andan itibaren 24 saat içinde Ödeme Metodunuza bakılarak para iadesi gerçekleşir.
(Kapıda Ödeme İle Yapılan ödemelerde Hesap Numarası Bildirmeniz gerekiyor. Havale Ücreti Karşı Tarafa Yansıtılır)